Nieuwe patienten

Gedurende het eerste jaar in onze praktijk ontvangt u direct na behandeling de factuur en wordt u verzocht deze per pin te voldoen. In overleg kan hier van worden afgeweken en verzorgt Famed de facturering achteraf. Indien u een tandartsverzekering heeft afgesloten, kunt u zelf uw nota bij uw verzekering indienen.

Reguliere patienten

De afhandeling van uw nota wordt verwerkt door uwnota.nl. Heeft u een inhoudelijke vraag neemt u dan contact op met de praktijk door een e-mail te sturen naar info@breuklander.nl. Heeft u een vraag over de afhandeling van uw nota dan kunt u contact opnemen met Famed. De website geeft u de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week, te reageren op de ontvangen nota, een kopie nota aan te vragen, een andere vraag te stellen of een gespreide betaling van een ontvangen nota aan te vragen.

Tarieven inclusief techniek en materiaalkosten

Transparantie 
De overheid heeft aangegeven dat het een speerpunt van praktijken moet zijn om patiënten beter in te lichten over de te verwachten tandartskosten. U kunt via deze link een overzicht vinden van de tandartskosten inclusief techniek en materiaalkosten die gelden in onze praktijken.